• Contacto
  • Intranet
  • CAT
  • ES
  • EN

ICAC

Institut Català d'Arqueologia Clàssica

  • Quiénes somos
    Investigadores en arqueología
    • Saludo del director
    • Institución
    • Organización
    • Personal
    • Memorias
    • Convenios
    • Igualdad
    • Presencia institucional
    • Excelencia en RH
    • Trabajar en el ICAC
    • Portal de la transparencia
    • Protección de datos
    • Perfil del contratante
    • Facturación electrónica
    • Contacto
  • Investigación
    Creamos conocimiento
    • Grupos de investigación
    • Personal investigador
    • Proyectos
    • Publicaciones científicas
    • Laboratorios
    • Ciencia abierta
    • Tesis doctorales
    • Acciones MSC
  • Formación
    Arqueólogos del mañana
    • Máster universitario en Arqueología Clásica Aplicada. Investigación y transferencia
    • Doctorado interuniversitario en Arqueología Clásica
    • Otros programas
  • Difusión
    Conectados con la sociedad
    • Actividades del ICAC
    • Actividades de los investigadores
    • Transferencia del conocimiento
    • Programa de radio
    • Patrimonio en 3D
  • Servicios
    Apoyo a la investigación
    • Centro de documentación y Biblioteca
    • Unidad de Estudios Arqueométricos
    • Servicio de publicaciones
    • Plataformas científicas
    • Unidad de Transferencia e Impacto Social
  • Actualidad
    Últimas novedades
    • Noticias
    • Agenda
    • Boletín Archeonea
    • Prensa
    • Suscripción

Noticias

/ Actualidad / Noticias / Uncategorized @ca

L’ICAC participa en el primer fòrum del CEICS amb unes jornades d’arqueologia

10 octubre 2011

 

 

 

L’ICAC participa en primer fòrum internacional del Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya Sud (CEICS) amb les Jornades d’Arqueologia sobre intervencions a la ciutat romana i el seu territori. Tindran lloc el dia 10 de novembre a la Sala d’Actes dels Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat a Tarragona i el dia 11 de novembre a la Sala d’Actes de l’Antiga Audiència de Tarragona. Cliqueu aquí per veure el programa.

 

L’ICAC pertany al Campus d’Excel·lència Internacional Catalunya Sud (CEICS) des del 2010. N’és vicepresidenta la Dra. Isabel Rodà de Llanza, directora de l’Institut. Aquest Campus té ell reconeixement de Campus d’Excel·lència Internacional d’àmbit regional europeu des del l’any passat.

 

El CEICS és el resultat de la consolidació de les diferents entitats i estructures de docència, recerca, transferència de coneixement i el sector productiu del sud de Catalunya. Té l’objectiu de ser un referent internacional en els àmbits de la química i l’energia, la nutrició i la salut, el turisme, l’enologia i el patrimoni i la cultura.

 

Aquest campus mediterrani del coneixement es concreta amb aliances amb d’altres universitats i centres d’investigació nacionals i internacionals de prestigi. L’execució de projectes ambiciosos i innovadors han de dur el CEICS a reforçar la seva projecció i consolidar-se com un pol d’atracció de talent internacional.

 

Enguany, el CEICS celebra el primer fòrum internacional, que tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 de novembre del 2011 a Tarragona i que aplegarà diverses activitats coordinades per les institucions de tots els àmbits científics que el conformen.

 

 

 

 

COMPARTE:
Imprimir PDF
« ‘Ager Tarraconensis 2. El poblament’ es presenta el 25 d’octubre
Ferran Mascarell, conseller de Cultura, visita l’Institut »

Actualidad

  • Noticias
  • Agenda
  • Boletín Archeonea
    • Histórico Archeonea
  • Prensa
  • Suscripción
Consorci integrat per:
Centre CERCA:
Centre acreditat:
Plaça d’en Rovellat, s/n, 43003 Tarragona
Teléfono: 977 24 91 33 · info@icac.cat
© 2025 ICAC · Aviso legal · Política de cookies
Esta web está en el PADICAT
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord