Jaciment arqueològic del Pla de ses Figueres en el marc del Projecte de Recuperació, consolidació i museïtzació del monestir bizantí de Cabrera 2016-2020
L’Àmbit D del Sector Sud de Son Peretó (Manacor, Mallorca – Illes Balears). Enterraments d’una comunitat cristiana dels segles VI a VIII dC
Direcció d’excavació arqueològica en el jaciment de l’antiguitat tardana i del segle XIX dC del “Pla de ses Figueres”
Direcció del projecte de laboratori per a l’estudi de la Cala 2015 del sector oest del jaciment de Son Peretó
Las ánforas Dressel 7-11 de la costa bética del pecio Bou- Ferrer (La Vila Joiosa, Alicante): morfología y estiba de una nave de época neroniana.
Relaciones entre indígenas y fenicios en el curso inferior del Ebro. La primera fase de ocupación del asentamiento protohistórico de L’Assut (Tivenys, Baix Ebre, Tarragona) y su integración en el territorio.
La fase 1 de La Gessera (Caseres, Terra Alta, Tarragona). Una residencia aristocrática de la Primera Edad del Hierro.