Professor Encarregat de l’assignatura d’Història de l’Art cristià antic (5 ECTS) de Primer Cicle dels estudis superiors d’Història de l’Església, Arqueologia i Arts cristianes
Landscapes and plants uses during the Neolithic and Bronze age based on plant macroremains form El Mirador (Atapuerca, Burgos)
Participació en l’informatiu de TAC12 en relació amb la classe d’arqueobotànica de Bojos per l’Arqueologia 2014 de la Fundació Catalunya – La Pedrera.
The use of wood fooder at El Mirador Cave (Atapuerca, Burgos). A study based in anthracology and dendrology.
Introducció (Seminari Internacional Castella et praesidia a la façana mediterrània de la Hispània tardorepublicana)
Actuaciones arqueológicas en el área de Tusculum (Monte Porzio Catone, Lazio-Italia): entre investigación y divulgación social