• Contacte
  • Intranet
  • CAT
  • ES
  • EN

ICAC

Institut Català d'Arqueologia Clàssica

  • Qui som
    Investigadors en arqueologia
    • Salutació del director
    • Institució
    • Organització
    • Personal
    • Memòries
    • Convenis
    • Igualtat
    • Presència institucional
    • Excel·lència en RH
    • Treballar a l’ICAC
    • Portal de la transparència
    • Protecció de dades
    • Perfil del contractant
    • Facturació electrònica
    • Contacte
  • Recerca
    Generem coneixement
    • Grups de recerca
    • Personal investigador
    • Projectes
    • Publicacions científiques
    • Laboratoris
    • Ciència oberta
    • Tesis doctorals
    • Accions MSC
  • Formació
    Arqueòlegs de demà
    • Màster en Arqueologia Clàssica Aplicada
    • Doctorat interuniversitari en Arqueologia Clàssica
    • Altres programes
  • Difusió
    Connexió amb la societat
    • Activitats de l’ICAC
    • Activitats dels investigadors
    • Transferència del coneixement
    • Toquem Pedra
    • Patrimoni en 3D
    • Diaris de Campanya
  • Serveis
    Eines i suport a la recerca
    • Centre de documentació i Biblioteca
    • Unitat d’Estudis Arqueomètrics
    • Servei de publicacions
    • Plataformes científiques
    • Unitat de Transferència i Impacte Social
  • Actualitat
    Què hi ha
    de nou?
    • Notícies
    • Agenda
    • Butlletí Archeonea
    • Premsa
    • Subscripció

Notícies

/ Actualitat / Notícies / Formació

Solcant la història rep el premi Carles Miralles

24 agost 2016

Alumnes de l'Escola Solc al mirador de la pedrera del Mèdol, escoltant el Jordi López (ICAC) i mirant el plafó explicatiu.

La revista de divulgació del món antic Auriga ha guardonat el projecte didàctic Solcant la història amb el Premi Carles Miralles.

Solcant la història és un projecte pioner adreçat a alumnes d’educació especial que ha coordinat l’ICAC, l’escola d’educació especial Solc i el Camp d’Aprenentatge de Tarragona, en col·laboració amb la revista Fet a Tarragona. Durant el curs 2015-2016, 32 nois i noies d’entre 7 i 20 anys “han solcat la història” participant en activitats teòriques i pràctiques que els han endinsat en el món de la investigació arqueològica i els han permès descobrir l’arqueologia de forma experimental.

El Premi Carles Miralles d’experiències docents distingeix treballs, projectes o iniciatives realitzats per professors a les aules dels territoris de llengua catalana. El premi s’ha concedit ex aequo a una altra experiència, “Les arrels del present”, de l’Escola Pau Delclòs de Tarragona.

El lliurament dels XXIV Premis Auriga es durà a terme durant el proper curs acadèmic.

Cloenda del projecte didàctic Solcant la història

Solcant la història, alumnes especials aprenen arqueologia amb l’ICAC

Els alumnes de l’escola Solc visiten el Mèdol amb l’ICAC

 

COMPARTEIX:
Imprimir PDF
« L’esquelet humà del jaciment ibèric de Rabassats (Nulles), finalment d’època romana
L’ICAC publica dues novetats editorials »

Actualitat

  • Notícies
  • Agenda
  • Butlletí Archeonea
    • Històric Archeonea
  • Premsa
  • Subscripció
Consorci integrat per:
Centre CERCA:
Centre acreditat:
Plaça d’en Rovellat, s/n, 43003 Tarragona
Telèfon: 977 24 91 33 · info@icac.cat
© 2025 ICAC · Avís legal · Política de cookies
Aquesta web és al PADICAT
Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web. Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que us plau.D'acord